کناف

آموزش کناف

آموزش-کناف ایران

آموزش کناف کاری

کناف کاری یکی از کارهایی است که امروزه در بازار طراحی داخلی بسیار رونق دارد و می توان گفت که از کار هایی است که درآمد خوبی هم برای استادکار به همراه دارد، از این رو بسیاری از علاقه مندان هستند که می خواهند این فن را یاد بگیرند و وارد بازار طراحی سقف  کاذب شوند و با کناف کاری انواع سقف کناف را طراحی و اجرا کنند. آموزش کناف کاری به صورت تصویری می تواند یکی از بهترین راه ها و کم هزینه ترین راه ها برای یادگیری کناف کاری باشد. البته باید گفت که اصل کار را هنگامی یاد میگیرید که پروژه گرفتید و صفر تا صد ان را خودتان اجرا کرده باشید به این صوت خیلی قلق ها و نکات ریز را یاد می گیرید که بدردتان بخورد.

آموزش کناف ایران کاری

یادگیری کناف کاری دوره ای

البته باید این را هم بگویم که شاید آموزش کناف کاری ساده به نظر برسد اما مهم ترین اصل در این فن داشتن خلاقیت است.

چگونه یک کناف کار حرفه ای شوید

به کلی شغل های فنی نیاز به پشتکار بسیاری دارد و خلاقیت ذهنی حرف اول را در این سبک شغلی می زند. اگر به حرفه ای ها در زمینه های فنی نگاه کرده باشید می بینید که نوآوری هایی را انجام داده اند که شاید در مرحله اولی حتی از ذهن شما رد هم نشده است. اما آنها به ذهن خلاقی که دارند توانسته اند شیوه و روش هایی را به کار بگیرند که کار را برایشان ساده تر کند یا کمکی به طراحیشان کند.

از طرفی دیگر شغل ها فنی که کار های یدی باید روی آنها انجام بگیرد نیاز دارد که شخص پشتکاری پولادی داشته باشد، و بتواند کار را هندل کند در واقع اگر می خواهید یک تیم خوب داشته باشید باید قدرت رهبری خوبی داشته باشید.

چگونه یک کناف ایران کار حرفه ای شوید

محارت در کناف کاری

از نکات دیگری که می توان به خواننده گفت این است که لول بندی در کار های فنی مهم است مثلا اگر قرار است اول قالب بندی انجام شود و بعد ملات آماده شود این کار را برعکس انجام ندهید زیرا ملات سفت شده و پرتی کار زیاد می شود.

کناف چیست؟ 

اولین چیزی که یک کناف کار در آموزش کناف کاری باید بداند این است که کناف چیست و چطور تولید می شود و اصلا از کجا آمده است، هر کسی باید در مورد کار خودش اطلاعات اولیه ای را داشته باشد، در مورد کناف هم دانستن این که کناف گچی چیست اولین مرحله یادگیری کناف کاری است.

کناف ایران کاری چیست؟

کناف کاری چگونه است

کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که به صورت پیش ساخته ساخته می شود بر روی کار قرار می گیرد، این صفحه ها توسط پیچ به هم متصل می شوند و فضای ایجاد شده بین آنها توسط ملات پر میشود که دست آخر یک سطح صاف پدید می آید که بعد از آن روی آن را رنگ میزنند تا دیگر هیچ اثری بر روی نما نماند.

کناف ها بسته به این که برای کجا و چه مکانی استفاده می شوند دسته بندی می شوند برای همین باید بدانید که برای چه منطقه ای از چه کنافی استفاده کنید و باعث نشوید که پرتی متریال بالا برود.

مزایای کناف کاری در دکوراسیون

کناف برای نما و بیشتر سقف خانه استفاده می شود، مزیتی که این متریال نسبت به سایر مواد دیگر دارد این است که وزن بسیار پایینی دارد که نصب را ساده تر می کند همچنین به علت این که پیش ساخته می باشند بسیار در زمان صرفه جویی میشود و کار کناف کار نسبت به گچ کار زودتر تمام میشود.

از طرفی دیگر انعطاف پذیری این متریال بسیار زیاد است و با یک سرچ ساده در گوگل متوجه تنوع بینهایت در طراحی می شوید در آموزش کناف کاری تعدادی از آنها را به شما نشان خواهیم داد تا زمینه ای شود برای خلاقیت شما اما تمامن به خود شما بستگی دارد که از این متریال چگونه استفاده کنید.

مزایای کناف ایران کاری در دکوراسیون

کناف کاری زیبا بر روی سقف

بنا بر این، این را بدانید که کناف دست شما را در طراحی باز می گذارد تا نبوغ خود را پیاده سازی کند. همچنین کناف ارتفاع کمتری را از سقف میگیرد که نسبت به گچ که نیاز به راویز دارد یک مزیت است. البته گچ قدمتی بیشتر از کناف در طراحی ساختمان دارد و جایگاهش تثبیت شده است. اما هر کدام متریال ها کارایی خودشان را دارند و در جا و مکان خاصی استفاده میشوند که بسته به تشخیص استاد کار و یا مهندس طراح می باشد.

همین الان از آخرین قیمت های کناف اطلاع پیدا کنید

خرید کناف

02188385269  –   09120631243

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *