دسته‌بندی نشده

کناف چیست؟

کناف ایران چیست

در سال های اخیر دستیابی به فناوری های جدید در صنعت ساخت و ساز، موجب تولید مصالح نوین شده است. مصالح مدرنی که به تازگی به بازار عرضه شده اند استفاده از آن ها مشکلات کمتری را دارا می باشد و همچنین به علت ظرافت و زیبایی آن ها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته اند. یکی از این مصالح نوین که امروزه در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بسیار محبوب شده است و کاربرد های فراوانی از جمله استفاده از آن به عنوان سقف کاذب دارد، کناف می باشد. با توجه به استفاده از کناف در سرتاسر جهان، آتی برج قصد دارد در این مقاله به معرفی یکی از خدمات خود یعنی، طراحی و اجرای کناف  و روش کناف کاری بپردازد و در خصوص موضوع کناف چیست و کناف کاری چگونه انجام می شود؟ صحبت کند.

کناف چیست؟

با توجه به اینکه امروزه اهمیت به زیبایی طراحی داخلی افزایش پیدا کرده و افراد با روش ها و تکنیک های مختلف در پی اجرای طرح های جذاب و مدرن در منازل و محل کار خود هستند، استفاده از کناف و کناف کاری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

در پاسخ به کناف چیست؟ باید گفت در واقع کناف یکی از انواع سقف  کاذب می باشد. لازم به ذکر است قبل از آگاه شدن از هر موضوعی در این خصوص، باید گفت که “کناف” (knauf) نام یک برند خانوادگی و معروف آلمانی است که با گسترش فعالیت های خود به ایران نیز وارد شده است.

کناف در واقع صفحاتی گچی و با روکش کاغذی هستند که طی فرآیند خاصی که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد، به صورت یکپارچه در می آیند. این صفحات آگر چه از گچ ساخته شده اند اما در مقایسه با گچ از مزایای به مراتب شاخص تری برخوردار می باشند.

کناف یکی از مصالح اصلی مورد استفاده در ساخت و ساز به صورت خشک (بدون استفاده از آب) می باشد، که در ایجاد طراحی های متنوع بر روی دیوارها و سقف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *